2016. szeptember 27., kedd

1001.

Kedveseim! 
Most látom, hogy a bejegyzéseim elérték az 1000 -t. Ez most az 1001 bejegyzés lesz.
Döbbenetes számomra, hogy még mindig írom, rendszeresen töltöm fel rá a képeket. Ha jól számolok akkor közel ezer darab ékszert készítettem, nyolc év alatt. Vagyis azóta létezik a blogom. Nem semmi. Pedig nagyon sokszor elkedvetlenít az, hogy nem írtok kommentet. Tudom  ma már mindenki az FB-n nyomul, ott már  elég ha nyomunk egy szivecskét vagy egy lájkot a képre, nem kell komolyabb véleményt irnunk. Nincs időnk rá, mert "rohanunk a semmi felé"-ezt egyik barátom mondta ezelőtt húsz évvel, pedig akkor még viszonylag sétáltunk.😊
Itt jegyezném meg, hogy amikor a blog divat volt, akkor még vettük a fáradságot és írtunk egy véleményt. Újra elkezdem magam vissza szoktatni arra, hogy írjak mások posztjaihoz. Hiszen csak így működik. Az alkotónak is jó, mert megerősítjük abban amit csinál, és tovább tud lépni, és nekünk is jó, mert mi is fejlődünk az által, hogy meg merjük írni amit gondolunk.
Nem akartam ílyen hosszan írni, egyszerűen csak meg akartam köszönni, hogy olvassátok, már olyan sok éve. 
Meg egy gondolat: soha nem szerveztem játékot a blogomba. Nem érzem hozzám közelinek. Nem úgy akarok lájkokat és rajongókat gyűjteni, hogy kisorsolom egyik ékszerem. Azt szeretném, ha azok kedvelnék akiknek igazán tetszik! 😊
Még egyszer köszönöm az idei legszebb ékszeremmel😊

6 megjegyzés:

horimarika írta...

Én is elkezdtem megjegyzéseket írni. Csak, mert nekem is jól esik, ha kapok.
Azt hiszem, a blogomat is kéne írni....
Gratulálok a blogodhoz! A másikhoz is. Nekem mindig nagy örömet okoz, hogy szépségeket látok (ha már nem csinálom) és még olvashatok is olyant, amit érdemes. Van az a mondás, hogy 'A csendet csak akkor törd meg szavaiddal, ha azok arra érdemesek!'
Én a facebookon nem vagyok fent....
Köszönöm, hogy vagy és még blogolsz!

Silvì írta...

Meravigliosa!

Káli Gopika írta...

Köszönöm Marika a támaogatást és azt hogy mindig olvasod a bejegyzéseimet! 😊💕

Káli Gopika írta...

Gracias Silvi! 💜🌞

Névtelen írta...

Köszönet az írásaidért és a csodálatos ékszereidért! Amikor csak tudsz írjál!!! <3 <3 <3

Káli Gopika írta...

Köszönöm Ági!!😊💕! Itt az Indiáról irt blogom is http://indiavarazsa.blogspot.com